مطالب مرتبط:
تصاویر/ آیین افتتاحیه مدرسه علمیه ریحانه النبی (س) اراک-2
آیین اختتامیه جشنواره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس
آیین استقبال از ماه مبارک رمضان در اردبیل برگزار می شود
فیلم| آیین استقبال و تشییع پیکر سومین شهیدمدافع حرم استان هرمزگان
آیین آواز به ایستگاه چهل و پنجم رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 10:552024-03-04اجتماعي

تدوین آیین نامه انسداد مبادی بی سوادی کشور 


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بسته آموزشی بزرگسالان باید متفاوت دیده شود تا زمینه بازگشت به تحصیل آن ها فراهم شود گفت: ستاد راهبری و پشتیبانی سند تحول بنیادین کار اجرایی سازی سند را پیگیری کرده و پروژه هایی از جمله آیین نامه توسعه مهارت دانش آموزان کشور، - وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بسته آموزشی بزرگسالان باید متفاوت دیده شود تا زمینه بازگشت به تحصیل آن ها فراهم شود گفت: ستاد راهبری و پشتیبانی سند تحول بنیادین کار اجرایی سازی سند را پیگیری کرده و پروژه هایی از جمله آیین نامه توسعه مهارت دانش آموزان کشور، انسداد مبادی بی سوادی و مواردی دیگر از جمله مصوبات آن است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضامراد صحرایی در جلسه شورای قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: حضور با شکوه مردم پای صندوق های رای، نشان از عمق اعتقادات ملت شریف ایران به انقلاب اسلامی دارد.

وی در ادامه این جلسه، تصریح کرد: قرارگاه با سه هدف تمرکز ، انسجام و هماهنگ سازی و جذب ظرفیت های برون سازمانی شکل گرفته است.

صحرایی با اشاره به تحقق عدالت آموزشی، گفت: مسئله عدالت آموزشی یک امر مهم است که بدنبال برطرف نمودن آن در سطح کشور هستیم.


برچسب ها: وزیر آموزش و پرورش - سند تحول بنیادین - آیین نامه - آموزش - انتخابات مجلس شورای اسلامی - آموزش و پرورش - دانش آموزان
آخرین اخبار سرویس:

تدوین آیین نامه انسداد مبادی بی سوادی کشور 

تدوین آیین نامه انسداد مبادی بی سوادی کشور